نشست شورای آموزگاران با موضوع "ارزشیابی کیفی- توصیفی با تعاریف و و مراحل و گامهای مختلف آن، ساختارسازی در کلاس درس" روز یکشنبه بیستم اسفند ماه 1402 در دبستان برگزار شد.
این جلسه با حضور خانم سلیماننژاد ،مدیریت دبستان، و آموزگاران تشکیل و با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید.
سپس در مورد موضوع جلسه فعالیتها به صورت کارگاهی و گروهی و با استفاده از روشهای بارش مغزی، همیاری، بحث گروهی و روش کارتهای احساسی انجام شد.
همچنین با توجه به اهمیت موضوع ساختارسازی در کلاس به عنوان یکی از نقشها و رسالتهای مهم آموزگار در کلاس درس به صورت پرسش و پاسخ و ارائهی فعالیتهایی که هریک از آموزگاران و مربیان در راستای این هدف انجام میدهند توضیح داده شد.
سپس مدیریت تعریفی کلی از ساختار سازی در ارزشیابی، ارائهی تکلیف و فعالیتهای خارج از کلاس را ارائه دادند. همچنین ایشان توصیههایی جهت ایجاد ساختارهای خوب در کلاس درس را ارائه دادند.
در ادامه در خصوص ارزشیابی کیفی-توصیفی 20 سوال روی کاغذهای رنگی با جوابهای مجزا طراحی شده و به ترتیب ابتدا سوالها بین گروهها توزیع شد و پس از بحث و تبادل نظر و شنیدن پاسخ همهی گروهها، پاسخ اصلی ارائه شد.