خانه و مدرسه در انجام وظایف تربیتی مکمل یکدیگرند و نقش اساسی در تکوین شخصیت کودکان و نوجوانان دارند. بین روشها و منشهای خانه و مدرسه باید همسویی و تشابه وجود داشته باشد و یکی از این دو کانون، کار دیگری را خنثی نکند، بلکه به عنوان دو جریان همدل و مکمل عمل کنند. مدرسه باید پیشاهنگ ارتباط با خانه باشد و با روشهای گوناگون اسباب مشارکت فکری اولیا را در امر تعلیم و تربیت فرزندانشان فراهم کند.
رابطهی خانه و مدرسه تعاملی دوطرفه است. هر دو نهاد تربيتی بايد به نقش خود عمل کنند تا تعليم و تربيت ثمربخش شوند. وجود معلمان با صلاحيت در مدارس، خلاء وجود پدر و مادر را پر نمیکند و وجود والدين توانا و قابل نيز نمیتواند جاس مدرسه را بگيرد. همکاری و هماهنگي اين دو نهاد مهم در يک برنامهی واحد و منسجم میتواند ثمربخش باشد.
اعضای انجمن اولیا و مربیان دبیرستان غیردولتی هدی دورهی دوم
ردیف | عضویت | نام و نام خانوادگی | نام دانش آموز | تحصیلات | شغل |
1 | عضو اصلی | خانم فاطمه قهمانی | نرگس سادات بخششی | کارشناسی روانشناسی، معارف | موسس ومدیرآموزشگاه زبان نفیس |
2 | عضو اصلی | خانم نرگس ایوبیان | زهرا خلیلی | کارشناسی ارشد زیستشناسی،کارشناسی ارشد تعلیم وتربیت اسلامی | فرهنگی |
3 | عضو اصلی | خانم الهام عباسی | فاطمه باقریان | کارشناسی ارشدآموزش زبان انگلیسی | سردبیر رادیو قم |
4 | عضو اصلی | آقای سیدعلی فتاحی | محدثه سادات فتاحی | کارشناسی ارشد فقه و اصول | طلبه |
5 | عضو اصلی | خانم الهام بادهدین بهشتی | حوریه تبرائی | کارشناسی علوم سیاسی | خانه دار |
6 | عضو علی البدل | نرجس سادات دیباجی | سنا خوش قامت | دکتری مدیریت بازرگانی | نویسنده و استاد دانشگاه،مدیر آموزشگاه رعد |
7 | عضو علی البدل | خانم فاطمه مولوی | حسنا سیاحت اسفندیاری | کارشناسی ارشد روانشناسی،دانشجوی دکتری | کارمند سازمان بهزیستی،استاد دانشگاه |
8 | عضو علی البدل | هاجر رنجبر | فاطمه حوراء ایراننژاد | کارشناس پرستاری | مددکار اجتماعی بنیاد شهید |
9 | عضو علی البدل | آقای حسین عباسی | زینب عباسی | دکتری خارج حوزه | طلبه، استاد دانشگاه وحوزه |
شکیبا باشید...